S sodelovanjem do ekološke embalaže

Igor Jeram, Prva OŠ Slovenj Gradec

V prispevku bo predstavljen primer izvedbe dela na daljavo za učence 6. razreda z naslovom S sodelovanjem do ekološke embalaže. Učna izkušnja je bila izvedena v okviru projekta ATS STEM ter tudi predstavljena sodelujočim šolam.

V prispevku bodo predstavljena izhodišča za izvedbo učne izkušnje:
–        izbira problema,
–        poudarjene STEM kompetence,
–        načela načrtovanja,
–        izbrano delovno okolje ter uporabljene aplikacije,
–        potek dela ter
–        rezultati dela učencev.

Podrobneje bo predstavljen primer dela učencev, ki so v času pouka na daljavo:
–        sooblikovali kriterije uspešnosti sodelovanja,
–        sooblikovali namene učenja,
–        iskali material za embalažo, ki ustreza definiciji ekološki,
–        iskali primerno obliko za embalažo,
–        izbirali primerne sestavine ter recept za praznične piškote,
–        nadgradili predmetne veščine iz naravoslovnih predmetov,
–        pekli piškote,
–        izdelali primerne embalaže,
–        nadgradili IKT veščine
–        smiselno uporabljali IKT sredstva,
–        evalvirali svoje dosežke ter
–        s sodelovanjem izvedli vse našteto.

Predstavljeni bodo rezultati dela učencev v obliki fotografij. Prispevek je požel pozitivne odzive na predstavitvi v okviru projekta ATS STEM Slovenija, zato bi ga rad delil tudi širši strokovni javnosti.