S poznavanjem kemijskih imen do boljšega razumevanja sestave mineralnih vod in primerjave prehranskih dopolnil z magnezijem

Tanja Vičič, OŠ Brinje Grosuplje

V prispevku bo predstavljena dejavnost učencev, pri kateri učenci iz podatkov o sestavi na embalaži mineralne vode ali prehranskega dopolnila z magnezijem razberejo kemijska imena sestavin, kemijske formule in določijo količino magnezija v  izdelku.  Iz različnih virov  proučijo katera živila vse vsebujejo magnezij in kakšne so dnevne potrebe po magneziju.  Na osnovi pridobljenih podatkov utemeljijo, da del potreb po magneziju lahko zadostijo s pitjem mineralne vode in se opredelijo ali je priporočljivo, da mladostnik poleg običajne prehrane še dodatno  jemlje  prehransko dopolnilo z magnezijem. Učenci se skozi to dejavnost urijo  v postavljanju raziskovalnih vprašanj in oblikovanju argumentov za in proti uživanju prehranskih dopolnil z magnezijem, ob tem pa se zavedajo tudi pomena poznavanja kemijskega poimenovanja spojin za življenje.